Browsing Management by Subject "UTAUT"
Now showing items 1-3 of 3
-
Application Of The Utaut Method To Customer Purchase Intention Toward Online Food Delivery Services: Case Study Of Gofood
(Universitas Islam Indonesia, 2024)This study investigates the factors influencing customer purchase intentions in the context of online food delivery services, specifically focusing on the popular platform GoFood. The UTAUT model integrates four essential ... -
Faktor-Faktor yang Mempengaruhi Niat untuk Menggunakan Pemasaran Internet di Indonesia
(Universitas Islam Indonesia, 2019-09-11)Skripsi memiliki judul “Faktor-faktor yang Mempengaruhi Niat untuk Menggunakan Pemasaran Internet di Indonesia“, dengan tujuan untuk mengetahui pengaruh harapan kinerja, harapan usaha, pengaruh sosial, dan kondisi fasilitas ... -
Integrasi Aspek Risiko (Risk) Dalam Model Utaut Untuk Menganalisis Penerimaan Teknologi Go-Ride
(Universitas Islam Indonesia, 2015-12-16)This research aims to determine technology acceptance of Go-Ride using Unified Theory of Acceptance and Usage of Technology (UTAUT) model that combined with perceived risk. UTAUT model indentifying that intention and usage ...