Browsing Faculty of Business and Economics by Author "Raden Roro Ratna Roostika, S.E., MAC., Ph.D."
Now showing items 1-8 of 8
-
ANTECEDENTS OF BEHAVIORS IN USING ONLINE FOOD DELIVERY USING GO-FOOD
HADITAMA, ZADA SYAHNA (Universitas Islam Indonesia, 2023-04-05)nternet menjadi salah satu media yang berkembang pesat di Indonesia membuat masyarakat memiliki kecenderungan untuk melakukan berbagai aktivitas melalui internet dan aplikasi pendukung lainnya. Perkembangan teknologi informasi ... -
Anteseden dan Konsekuen Perilaku Konsumen Berbelanja di Mall
Hasanah, Afifah Nur (Universitas Islam Indonesia, 2023-04-03)Dewasa kini, mall menjadi lebih dari sekadar tempat berbelanja yang terdiri dari serangkaian tenant. Konsumen menjadikan mall sebagai tempat untuk bersosialisasi dan mendapatkan pengalaman yang menyenangkan. Perubahan perilaku ... -
ATTRIBUTES OF THE COFFEE SHOP BUSINESS TOWARD CUSTOMER SATISFACTION: Empirical Evidence from Starbucks Empire XXI Yogyakarta
Safira Septananda Pamurty, 16311349 (Universitas Islam Indonesia, 2020-01-27)Coffee shops are known to be one of the most visited places for a person to be productive in terms of work and creating ideas. Individuals tended to spend the majority of their budget on coffee consumption mainly because ... -
CUSTOMER EXPERIENCE IN CGV CINEMA HARTONO MALL YOGYAKARTA
YUDIANTO, AJI TRI (2023-04-05)Cinema is known as a comfortable and pleasant place to watch movies, because many cinemas nowadays use advanced technologies such as Dolby audio, 3D screen, 4Dx, etc. In Indonesia itself, the growing number of cinema ... -
THE EFFECT OF BRAND AND RELIGIOUS ORIENTATION TO CUSTOMER LOYALTY OF MCDONALD YOGYAKARTA
Ardian Praba Agung Laksana, 14311186 (Universitas Islam Indonesia, 2018-07-27)Credibility of brand is one of the important factors in determining customer loyalty. With credibility of brand, a brand can encourage consumers to trust the brand, especially in Indonesia, where religious value plays a ... -
PENERAPAN STRATEGI PROMOSI MELALUI GROWTH HACKING PADA PRODUK SEMANTIC DI PT GLOBAL DATA INSPIRASI MAGANG
Putri Candra Kusumaningsih, 14311605 (Universitas Islam Indonesia, 2019-01-16)Laporan akhir magang ini berjudul “PENERAPAN STRATEGI PROMOSI MELALUI GROWTH HACKING PADA SEMANTIC DI PT GLOBAL DATA INSPIRANSI”. Tujuan kegiatan magang ini untuk menggali pengalaman, dan pengetahuan mengenai penerapan ... -
Pengaruh Program Loyalitas Terhadap Kepuasan dan Kecintaan Mall di Yogyakarta
Hermantoro, Mogot (Universitas Islam Indonesia, 2023-04-05)Penelitian ini bertujuan untuk menyelidiki bagaimana pengaruh program loyalitas terhadap loyalitas mall dan hubungan/kedekatan mall dapat dimediasi oleh kerangka kerja kepuasan, kecintaan mall di Daerah Istimewa ... -
TOURISM TELEVISION PROGRAM EFFECTS ON TOURIST VISIT INTENTION TO BALI AS A DESTINATION CHOICE
Dea Lupita Galuh Winahyu, 14311102 (Universitas Islam Indonesia, 2018-04-17)Film-Induced Tourism has a significant role as a powerful marketing media in marketing a tourism destination place. Film-Induced Tourism use visual media such us television program, movies, YouTube, and other media to ...